Saturday, April 23, 2005

Blog 新揭載 !!

【私之日系音樂之道 ~1996-2005~】 (vol.1)

好耐好耐以前,當我仲係讀緊小學既時侯,我已經開始左我既日系音樂之道。

尤記得當年,我隔數天都會帶一盒帶上W同學的家中盜錄佢所買又或者我帶去既 CD,當時,我主力聽arron , leon 仲有周華健!!有一次, W 同學問我 : 「餅帶仲有位剩喎,你仲想 dup 咩歌丫 ?」 我答佢 : 「求其啦 ! 」就係咁,W同學竟然將佢大佬買番黎既 trf CD dup 左落我隻許志安度。隔日,我拎返屋企聽,「嘩,乜首歌咁正既,雖然唔知唱乜 !!」 呢首就係 trf 係香港既成名作 - BOY MEETS GIRL ! 由BOY MEETS GIRL開始,我與日文歌既關係正式展開。

TRF - BOY MEETS GIRL 1994/6/22
AVDD-20080



(待續)

No comments: